пятница, 5 декабря 2014 г.

Модуль 5. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
ще раз ознайомилась з авторським правом. Усвідомила що це може бути дуже небезпечно для власної свободи;
учні можуть користуватися інтернетом для поповнення своїх знань і це дуже зручно. Але мені треба корегувати їх дії;
для себе знову зробила висновок, скільки мені ще всього треба дізнатися ( вміння користуватися інтернетом, його можливостями);
мені самій треба навчитися досконало працювати на комп'ютері.

1 комментарий:

  1. Молодець! Не погано!
    Намагайтеся скрізь писати від першої особи “Я”, “мені” тощо. “Я думаю/погоджуюся/не погоджуюся”, “мені подобається/не подобається” , Мене турбує, мені дивно, соромно, смішно.....” І спробуйте поставити читачеві запитання, щоб заохотити його до спілкування з вами.
    У Вас це точно вийде! Спробуйте! ОК?

    ОтветитьУдалить